2012. február 21., kedd

Új!Dockers 40-es hasított BŐR csizma - Jelenlegi ára: 1 Ft


           Üdvözöllek az aukciómon!!!
Ezen az aukción egy 40-41-es(beleírt méret 40-es de nekem 41-es a lábam és jó volt rám) méretű Dockers márkájú hasított bőr, magas szárú csizmára licitálhatsz! A csizma 1 alkalommal fél órát volt a lábamon ezért írtam újnak, de hamar rájöttem hogy a magas sarkú cipő nem nekem való sajnos! (nem tudok benne szépen menni: -(
A csizma puha anyaggal bélelt, nagyon dekoratív pénzecske motívumok vannak az oldalán és oldalt cipzáros! Sarok magassága a talpig: 9cm, ahol már nincs rajta bőr(lásd a képen)onnan mérve: 4, 5cm
Szár hossza talpig mérve: 19, 5cm!
A BTH-t nem tudtam rendesen lemérni mert szűk  benne a hely de nekem pont jó volt és 27cm hosszú a lábam!
Gyönyörű és kényelmes a csizma, ne hagyd ki!!!
A csizmát Németországban vásároltam! Eredeti ára: 99Euro majdnem 30. 000Ft
Most rengeteg szuper dolgot teszek fel 1Ft-ról, nézz be hozzám!!!
Ne hagyd ki egyedi és szuper darab!
sablonom: adolf666 készitette



Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2012-02-29 12:50
. Új!Dockers 40-es hasított BŐR csizma - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése